
Hoe zorg je ervoor dat, in een oerwoud vol content, jouw boom gezien wordt door jouw doelgroep? Eentje die eruit springt en waartoe jouw potentiële klant aangetrokken wordt. Stap 1: het begint met ijzersterke content. Stap 2: nu komt het neer op maximale verspreiding via de kanalen waar je potentiële klant is. Maar dan ben je er nog niet. Stap 3: monitoren en bijsturen. Doorloop deze 3 stappen en jouw content bereikt zeker weten meer klanten dan in het verleden.
Dit klinkt heel logisch, maar hoe doe je dat precies? Dat vertelden inbound en online marketeer Esther van Boggelen en Trudy Robbemondt, expert op het gebied van strategisch marketing en merkpositionering, tijdens het webinar ‘Hoe bereik je met content zoveel mogelijk potentiële klanten’.
In een uur behandelden zij de kracht van goede content en hoe je deze maximaal inzet. Met voorbeelden uit de praktijk en de mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Wil je je hier meer over weten? Lees dan zeker het blog van Esther: ‘Zo bereik je met jouw content maximaal je potentiële klant’
Bekijk het webinar: