Baggr @ Gruyter Talks

๐˜ž๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ต ๐˜ซ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ธ ๐˜ฃ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ช๐˜ต ๐˜ด๐˜บ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฎ ๐Ÿฃ (๐˜ด๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ญ, ๐˜ข๐˜ถ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ, ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ธ๐˜ถ๐˜ด๐˜ต) ๐˜ฐ๐˜ง ๐˜ด๐˜บ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฎ ๐Ÿค (๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ๐˜ป๐˜ข๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ธ๐˜ถ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ)? ๐˜Œ๐˜ฏ ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฆ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ด ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ต ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฆ ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜‰๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ ๐˜๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ช๐˜ต๐˜บ?

Afgelopen donderdag waren Tim, Michelle en Milou aanwezig bij de Gruyter Talks in De Gruyter Fabriek. Een inspirerende middag met interessant breinvoer over: โ€˜Wat is de werking van je onderbewust zijn t.o.v. merkbeleving?โ€™

Theo van der Meijs, eigenaar van Studio-073, gaf een boeiende kijk op grafisch ontwerp anno 2024. Wie zijn de echte professionals en wie de Canva creatievelingen? Vervolgens dook Bas van Gestel, creatief directeur bij Kinsmen Collective hier verder op in met hele concrete voorbeelden vanuit zijn bedrijf. En kwamen we erachter wat er gebeurt met je onderbewustzijn als het gaat om een goede รฉn minder goede Brand Identity.

Vervolgens kwam cognitief neuropsycholoog Philip Jordanov aan het woord over hoe ons brein functioneert. Hoe onderbewuste denkpatronen onze keuzes beรฏnvloeden en wat dit voor invloed heeft op de gebruikerservaring en Brand Identity.

Wat de uitkomst is? Schoenmaker blijf bij je leest! En laat je designs en branding over aan een ontwerper die weet hoe het brein van de mensen werkt. We voelen ons namelijk het prettigst bij systeem 1. Snel, automatisch en onderbewust. Een sterk merk, daar hoef je niet over na te denken. Dat voelt meteen vertrouwd en herkent je brein direct. Zonder erbij na te denken. Alle grafische uitingen van sterke merken zijn in lijn met hun Brand Identity en dat maakt dat jouw brein zich hier fijn bij voelt.

Weten hoe Baggr jouw Brand Identity kan bewaken? Neem contact op met ons via vertel@baggr.nl.