

Hoe trek je klanten aan? Hoe word je top of mind en maak je ze fan? Wat is jouw propositie? Samen met het team van Quinso hebben wij tot op de bodem toe uitgezocht wat voor moois hun merk te bieden heeft. Deze sterktes vertaalden we naar merkbeloftes: de Quinso waarmakers.
Eén van die beloftes is het overtreffen van de verwachtingen van klanten, door naast de standaard dienstverlening hen ook te inspireren én concrete handvatten te geven als het gaat over nieuwe ontwikkelingen en kansen in de markt. En zo ontwikkelden we speciaal voor de industrie de propositie ‘Becoming an Intelligent Manufacturer’. Die gaat over slimme technologieën en digitalisering, maar ook over al die andere aspecten waarmee je rekening moet houden wanneer jouw organisatie ‘the next step’ wil zetten: hoe je tot nieuwe businessmodellen komt, je mensen in beweging krijgt en wat je kunt leren van de natuur. Alles om de volgende stap te zetten naar die nóg slimmere fabrikant.
Een propositie waar Quinso de komende jaren mee vooruit kan. En daar zijn we best een beetje trots op. We ontwikkelden account based campagnes, schreven blogs, maakten films, verzorgden alle social media, organiseerden een webinar. Deze week als kers op de taart: het event!
Benieuwd naar wat wij allemaal precies doen, bekijk dan even deze pagina!