Eerste maand als Baggraar: Milou

Ze zeggen niet voor niets: verandering van spijs, doet eten. Nou, dat ik een hoop nieuwe spijs voorgeschoteld heb gekregen is een ding dat vaststaat. Het wakkert mijn honger naar meer alleen maar aan. Gelukkig krijg ik alle tijd en ruimte om alle nieuwe informatie te filteren en te verwerken.

Het is een hele uitdaging om mijn kennis over content van huishoudelijke apparatuur om te zetten naar het gebruiken binnen SAP, logistiek en telematica. Ineens maak je geen content meer voor producten, maar voor systemen. Sta je niet meer een framboos op de perfecte plek te leggen voor die mooie foto, maar brainstorm je over de recruitment branding van een nieuwe klant. Maar uiteindelijk draait alles om hetzelfde doel: de juiste doelgroep bereiken.

𝙇𝙚𝙚𝙧𝙯𝙖𝙢𝙚 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩𝙚𝙣
Uiteraard draaide afgelopen maand niet alleen om het leren kennen van onze klanten. Je werkt ook ineens met een nieuw team. Hen zowel zakelijk als persoonlijk beter leren kennen speelde een grote rol. Gelukkig beviel ook dat uitstekend.

Wat ik de afgelopen maand voornamelijk geleerd heb is:
– Dat de rust pakken om ergens in te duiken, beter is dan snel te willen zijn
– Dat content maken voor producten waar je in eerste instantie geen affiniteit mee hebt juist heel tof is
– Dat werken vanuit een klik, écht bijdraagt aan betere samenwerking en daardoor betere content

Trudy Robbemondt, mijn proeftijd zit er bijna op! Maar ik kan je vertellen dat je, wat mij betreft, nog lang niet van me af bent. Wat tof om met zo’n enthousiasme ontvangen en ingewerkt te worden. Ik heb zin om aan alle projecten die op ons afkomen mijn steentje bij te dragen.

Denk je nou: ‘hé wat tof! Daar zou ik ook wel onderdeel van uit willen maken’? We hebben nog een vacature open staan!