ABEL ACCOUNTANTS
Klanten verleiden via de website

‘Vooraf zeggen wat je doet en doen wat je zegt, zo gaat Baggr te werk. Het resultaat was tijdig afgerond en zowel kwalitatief als inhoudelijk helemaal super.’

Ron Boeren, Directeur Accountancy bij Abel Accountants

Klanten verleiden

Hoe verleiden we stichtingen en MKB-organisaties die zich oriënteren op een accountant om te kiezen voor Abel Accountants via social media en onze website? Dat was de grote vraag. Ron: ‘Wij accountants zijn natuurlijk gewend aan beroepstaal en daarom vonden wij het belangrijk dat er eens kritisch naar onze website gekeken werd door een buitenstaander. Hoe profileren wij ons nu en wat kunnen we nog beter doen?’ Daarnaast waren ze benieuwd hoe de klant Abel Accountants beleeft en of dit overeenkomt met hoe ze zichzelf zien.

Passend bij de persoonlijke aanpak

Het verleiden van klanten die zich oriënteren op een accountant door hen te informeren, te enthousiasmeren en te laten ervaren via de website. Hoe we dit bereikt hebben voor Abel Accountants? Dit hebben we gedaan door de website te actualiseren. Zo hebben we teksten geredigeerd en geoptimaliseerd voor SEO, call-to-actions toegevoegd, de lay-out verbeterd en gekozen voor tutoyeren in plaats van het aanspreken van bezoekers met ‘u’. Dit past namelijk beter bij de persoonlijke aanpak van Abel Accountants. Ook hebben we klantverhalen aan de website toegevoegd. Positieve verhalen van echte ambassadeurs wekken namelijk vertrouwen op en zorgen voor een stukje herkenning bij je potentiële klant.

Prettige interviews

Voor het maken van klantverhalen maakte Abel Accountants een selectie van een aantal klanten. Vervolgens introduceerden ze Baggr bij die klanten en werd er toestemming gevraagd voor een telefoontje over de samenwerking. Wij namen contact op met de klanten, deden de interviews, schreven de klantverhalen en vroegen reactie van zowel Abel Accountants als de klanten. Na goedkeuring plaatsten we de verhalen op de website. Ron: ‘Er was heel duidelijk afgesproken wat Baggr voor ons ging doen. Dat hebben ze netjes gedaan en goed naar ons teruggekoppeld. Ook heb ik van klanten teruggekregen dat het hele prettige interviews waren.’

Goede klik en heldere aanpak

Bij Abel Accountants was de beslissing voor Baggr snel gemaakt. Ron: ‘We kenden Baggr al een tijdje, omdat we de administratie voor ze doen. Het klikt goed en we hadden er daarom alle vertrouwen in. Het voorstel waar Trudy mee kwam was ook precies wat wij voor ogen hadden.’ Ook vonden ze de aanpak van Baggr helder: ‘Vooraf zeggen wat je doet en doen wat je zegt, zo gaat Baggr te werk. Er werden duidelijke afspraken vastgelegd in de offerte, zoals een vaste prijsafspraak en een tijdspad.’

Klantverhaal Abel Accountants
Positief verrast door positieve verhalen

En het resultaat? Dat mag er zijn. Ron: ‘Het was tijdig afgerond en zowel kwalitatief als inhoudelijk helemaal super. We hebben een vernieuwde website, waardoor deze nu een stuk gebruiksvriendelijker is. Daarnaast hebben we bevestiging gekregen van hoe klanten tegen ons aankijken. Het zijn hele positieve verhalen, daardoor zijn we toch wel positief verrast. We willen er daarom zeker een vervolg aan geven, zodat we nog meer klantverhalen op onze website hebben en die kunnen inzetten voor social media.’

Lees hier de klantverhalen die wij voor Abel Accountants schreven.

Wil je net als Abel Accountants ook je klanten inzetten als ambassadeurs voor je merken?

Abel Accountants is hét accountantskantoor in Den Bosch voor MKB, stichtingen en verenigingen. Daar verzorgen ze alle administratieve en accountancy dienstverlening voor. Abel Accountants heeft servicegerichtheid hoog in het vaandel staan en wil klanten graag ontzorgen. Dit bereiken ze met op maat gesneden dienstverlening, hun persoonlijke aanpak en door optimaal bereikbaar te zijn.

AA EN MAAS
Toekomstbestendig slootonderhoud: 50.000 mensen bereiken
QISS-IT
Toekomstgerichte positionering

Meer klantverhalen

KWEEKERS
Marketing met focus: strategie en structuur voor KWEEKERS

FUTUREPROVE
Een futureprove merkverhaal

ACOREL
Leadgenererend e-book

De aardappel in 2037

QUINSO
Effectieve marketing voor en door medewerkers