Hoe kan VanWaarde nog meer van waarde worden bij de realisatie van maatschappelijk opgaven in de wereld van water en voedsel? Met die vraag kwam VanWaarde bij ons. Met beide handen namen we deze opdracht aan, want hoe tof is het om vanuit onze marketingexpertise bij te dragen aan een betere wereld!
VanWaarde richt zich op Toekomstmakers: beleidsmedewerkers, innovatiemanagers en strategen die zich focussen op transitieopgaven in de wereld van water en voedsel. Hoe ziet de toekomst eruit, hoe blijven organisaties relevant en hoe vertaal je complexe opgaven naar uitgekiende kansen?
We ontwikkelden een strategie die ervoor moet zorgen dat Toekomstmakers straks niet meer om VanWaarde heen kunnen en willen. We zochten uit hoe je Toekomstmakers het beste bereikt en wat ze nu tegenhoudt om beweging in gang te zetten. En het goede nieuws? Deze strategie gaan we samen in de praktijk brengen! Hiervoor gaan we alles uit de kast trekken om ervoor te zorgen dat VanWaarde een ’thoughtleader’ wordt en als eerste wordt geraadpleegd als het gaat om het waarmaken van transitieopgaven.
Wij kijken ernaar uit om met VanWaarde nóg meer waarde toe te voegen! Wil je meer weten of ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Laat het ons weten!