Powerdobs wil bekender worden!

Je hebt een succesvolle onderneming opgezet en ziet kansen voor het opstarten van een nieuw bedrijf. Ook software, vergelijkbare dienstverlening dus je kopieert de opzet van je succesvolle onderneming. Appeltje eitje… of toch niet? Want dan blijkt dat de markt toch wel heel anders is. Er is een groot marktpotentieel, maar er zijn ook heel veel concurrenten en je diensten zijn nog onvoldoende onderscheidend. Het is tijd om een andere koers te gaan varen om ook deze onderneming op lange termijn succesvol te laten zijn. Je wil bouwen aan je merk om zo bekendheid te realiseren en potentiële klanten aan te trekken. Maar hoe pak je dat aan?

Met die vraag neemt Leon Huijsmans, mede-eigenaar van Powerdobs, contact met ons op. Een perfecte vraag voor Trudy. Ze interviewt Leon om de exacte vraag boven water te halen. Maakt samen met Milou en Tim een analyse en advies met quick wins voor de inzet van marketing op de korte termijn. En ontwikkelt en begeleidt een 1-daagse sessie vol inspiratie, inhoud en sparren waarin ze samen met Leon en zijn collega’s Mike Versteeg en Lotte van den Ouweland een eerste fundament legt voor het merk en de marketing voor Powerdobs. Een dag waarin heel veel inzichten naar boven komen, die direct heel waardevol zijn voor het maken van het marketingplan. Een plan waarmee Powerdobs het komende jaar gericht aan de slag kan om stap-voor-stap de markt te veroveren.

Leon, Lotte en Mike, dank dat jullie ons een inkijk geven in jullie mooie bedrijf. Veel potentie, nu nog gaan benutten! Leuk dat wij jullie daarbij mogen helpen.