

Sinds januari studeert Indah bij ons af. Ze heeft de afgelopen maanden onderzoek gedaan naar het proces en behoeftes van het MKB omtrent het afnemen van diensten bij marketingbureaus en de nieuwe dienst die Baggr wil gaan aanbieden: ‘Marketing as a Service’. Met het doel om een advies te geven hoe wij met de juiste communicatie de naamsbekendheid van Baggr kunnen vergroten. En ze deelt graag haar inzichten van haar onderzoek met jullie!
Opvallende bevindingen van de doelgroep uit haar onderzoek zijn:
→ MKB organisaties verwachten maatwerk in de samenwerking met bureaus
→ Heeft behoefte aan een marketingbureau met branchekennis
→ Willen vooral duidelijkheid over de concrete invulling van de samenwerking
→ Vormen op basis van klantverhalen een beeld van het marketingbureau
Aan de hand van deze bevindingen gaat Indah aan de slag met het optimaliseren van de marketingcommunicatiestrategie, zodat deze nog beter aansluit op de behoeften en voorkeuren van MKB organisaties.