

Voor onze klant Quinso is hun website een belangrijk kanaal om in contact te komen met potentiële klanten. Naast dat het design niet meer paste bij de huidige branding, was ook de technologie niet meer up to date. Tijd dus voor een nieuwe website!
In april startten we samen met onze partner Brand New Journey B.V. het ontwikkelproces. We kropen achter de tekentafel en ontwikkelden als eerste stap de basis en structuur, de zogenaamde sitemap. Daarmee creëerden we een optimale route voor bezoekers op de website, zodat ze vinden wat ze zoeken. En om de kans op leadgeneratie te maximaliseren. Ook zorgden we voor een makkelijk te lezen structuur voor Google, zodat de website door de juiste personen gevonden gaat worden.
In de tweede stap ontwikkelden we een nieuwe layout en design. Een design dat past bij het nieuwe logo en huisstijl. En ook leadgenererende elementen heeft met downloads, call-to-action knoppen en duidelijke linkjes.
In de derde stap kwam de content tot stand. Goede webteksten zijn cruciaal voor een kwalitatief goede website. We schreven nieuwe teksten en actualiseerden de huidige teksten.
Daarna was het tijd voor de laatste stap: bouwen! Met een nieuwe basis, een op maat gemaakt thema en herhaaldelijk testen werd een website ontwikkeld die de komende jaren makkelijk te onderhouden en aan te vullen is.
En dan vorige week de belangrijkste mijlpaal: de livegang! Wat een mooi resultaat van een fijne samenwerking met Marc, Mayke, Jurgen, Max, Rogier, Martijn en Andrea.
Nieuwsgierig? Natuurlijk!😉 Bekijk de website hier: www.quinso.com