

ยด๐๐ข๐จ๐จ๐ฆ๐ณ๐ฆ๐ฏ ๐ช๐ด ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฑ๐ณ๐ฐ๐ค๐ฆ๐ด ๐ธ๐ข๐ข๐ณ๐ฃ๐ช๐ซ ๐ต๐ณ๐ฐ๐ฆ๐ฃ๐ฆ๐ญ ๐ธ๐ข๐ต๐ฆ๐ณ ๐ฉ๐ฆ๐ญ๐ฅ๐ฆ๐ณ ๐ธ๐ฐ๐ณ๐ฅ๐ต ๐จ๐ฆ๐ฎ๐ข๐ข๐ฌ๐ต ๐ฆ๐ฏ ๐ด๐ญ๐ช๐ฃ ๐ป๐ฐ๐ณ๐จ๐ต ๐ท๐ฐ๐ฐ๐ณ ๐ท๐ฆ๐ณ๐ฅ๐ฆ๐ณ๐ฆ ๐จ๐ณ๐ฐ๐ฆ๐ช ๐ท๐ข๐ฏ ๐ง๐ญ๐ฐ๐ณ๐ข ๐ฆ๐ฏ ๐ง๐ข๐ถ๐ฏ๐ข.ยด Dat doen we niet alleen op het gebied van marketing voor onze klanten, maar ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Esther en Bobbi nemen je mee in de sessies die zij volgden van David Hulsenboom.
Samen met David doken we in de eerste sessie in onze overtuigingen, drijfveren en identiteit. Hij gaf ons krachtige tips om gedachtes om te zetten in acties. In de tweede sessie leerden wij over het DISC-model en ontdekten welke kleuren bij onszelf dominant zijn, maar ook bij onze collegaโs en klanten. Super interessant, vooral omdat we nu eindelijk snappen waar Trudy het over heeft als ze zegt: โHij is echt roodโ of โZij is echt blauwโ.ย Die analyserende blik hebben we namelijk alle drie (typisch geel). Ook kunnen we elkaar vinden in resultaatkracht (oranje): heel leuk om nieuwe ideeรซn te ontwikkelen, maar wat levert het op?
Deze kennis gaan we inzetten om niet alleen onszelf, maar ook onze klanten nog beter te begrijpen en verder te helpen. Over een maand komt David weer bij ons langs, want we zijn nog lang niet uitgeleerd. Stay tuned voor het vervolg! 
