

De beschikbaarheid van producten en diensten blijft groeien. Mensen hebben steeds meer keuzes. Welk product ze kopen. Bij wie ze een product kopen. Met wie ze willen samenwerken. Zowel online als fysiek struikelen aanbieders over elkaar heen in hun strijd om klanten naar zich toe te trekken en aan zich te binden. Hoe kun je je in die strijd om klanten als organisatie nog onderscheiden, als je producten of diensten dat niet meer doen?
Mensen neigen er steeds meer naar om tussen al die keuzemogelijkheden, op zoek te gaan naar een bedrijf dat aansluit bij hun eigen overtuigingen, waardes en normen. Een bedrijf dat bij hen past. Ze zijn op zoek naar die zogenoemde persoonlijke klik met een bedrijf.
Als je die persoonlijke klik niet krijgt vanuit je producten en diensten, hoe krijg je die dan wel? Door als organisatie jezelf te laten zien. Wat je drijft, wie je bent en waar je voor staat. Draag dat actief uit. Schreeuw het van de daken. Fluister het af en toe in een oor. Vertel het op alle plaatsen, online en fysiek, waar jij jouw klant zou kunnen ontmoeten.
Kun jij met jouw organisatie wel wat hulp gebruiken bij het naar boven halen van wie jij bent, het vertellen van jouw verhaal en het krijgen van die persoonlijke klik, dan fluister ik je bij deze toe: zal ik je ons verhaal vertellen? En wil je graag alvast wat inspiratie opdoen? Lees dan over onze heldere verhalen!